1. Overeenkomst
1.1 Door het plaatsen van een bestelling op onze website accepteert u het
aanbod
van ons
restaurant, welke in uw postcodegebied levert en gaat u een overeenkomst aan
met Pizza Di Trevi Deinze.
Eventuele vragen en/of opmerkingen dienen ingediend worden via onze contactformulier.
De contactgegevens van ons vindt u terug in de bevestigingsmail welke u naar aanleiding van uw
bestelling
zult
ontvangen.
Betalingen die via de website worden gedaan worden gedaan aan Multisafepay B.V., welke op haar
beurt
zorg
zal
dragen voor het storten van de betaling naar de rekening
van Pizza Di Trevi Deinze.
1.2 In het kader van deze overeenkomst worden er
door Pizza Di Trevi Deinze persoonsgegevens verwerkt. Dit wordt altijd
gedaan
conform
de
geldende wetgeving. Voor meer informatie omtrent de wijze waarop er omgegaan wordt met uw
persoonsgegevens
kunt
u de privacy policy raadplegen.
1.3 Pizza Di Trevi Deinze zal uw persoonsgegevens
nimmer
zonder
uw
toestemming verlenen aan derden.
2. Levering
2.1 Voor bezorging van een bestelling gelden bezorgkosten die worden aangegeven
tijdens het
bestellen. De prijzen die vermeld staan op de website zijn exclusief de kosten voor bezorging en
transactie.
2.2 Bestellingen kunnen via internet geplaatst worden tot uiterlijk 15
minuten
voor
sluitingstijd. De openingstijden staan vermeld op onze contact en home pagina.
2.3 Op promotionele acties kan een meerprijs worden berekend voor bodem,
grootte en/ of
ingrediënten.
2.4 Alhoewel er naar gestreefd wordt uw bestelling binnen 45 minuten op het
door u
gewenste
adres af te leveren, zijn er altijd omstandigheden, zoals weer en verkeer, die ertoe bijdragen
dat
deze
indicatie niet gehaald kan halen.
2.5 Het risico voor wat betreft de bestelling gaat over op u nadat de
bestelling is
geleverd en betaald.
2.6 Voor het geval dat bestelling buiten de openingstijden plaats vindt,
krijgt
de
klant
zijn geld teruggestort op het betreffende rekening nummer.
2.7 Als de bestelling niet naar wens is (dat het bedorven is of het is koud
geleverd of
de
bestelling klopt niet met degene wat de klant heeft besteld) krijgt de klant een vergoeding (in
afstemming).
De
klant dient telefonisch contact op te nemen om de genoemde klachten verder af te stemmen voor
een
vergoeding.
3. Promotionele acties
3.1 Eventuele promotionele acties dienen tijdens het bestelproces doorgegeven
te
worden.
Indien
dit niet het geval is kan Pizza Di Trevi Deinze achteraf niet gehouden
worden
te
leveren
conform deze promotionele acties.
3.2 Pizza Di Trevi Deinze is te allen tijde
gerechtigd om
promotionele acties te weigeren en in te trekken.
4. Betaling
4.1 Voorafgaande betaling is mogelijk op de wijze zoals dit aangeboden wordt op onze website. Indien de online betaalmethode niet beschikbaar is of u wilt uw bestelling bij voorkeur bij aflevering betalen dan kunt u uiteraard ook contant betalen aan de bezorger.
5. Rechten van het intellectuele eigendom
5.1 Alle rechten van het intellectuele eigendom met betrekking tot (de content van) Pizza Di Trevi Deinze en de aangeboden producten, inclusief verpakking/reclamemateriaal berusten uitsluitend bij Pizza Di Trevi Deinze en haar leveranciers. Onder rechten van het intellectuele eigendom worden onder meer begrepen alle octrooirechten, merkrechten, handelsnaamrechten, databankrechten, modelrechten, domeinnamen en andere rechten van het intellectuele eigendom (knowhow en handelsgeheimen inbegrepen) in Nederland, Belgie of elders, die in verband staan met de content van de website en of de geleverde producten, inclusief verpakking/reclamemateriaal in het algemeen. Het is u niet toegestaan op de website en of producten, inclusief verpakking/reclamemateriaal aangebrachte merk- of herkenningstekens, en/of enige aanduidingen omtrent auteursrechten, handelsnamen of andere rechten van het intellectuele eigendom, te wijzigen, te kopiëren, op andere wijze te (her)gebruiken of te verwijderen, noch de website of enige gedeelten daarvan te wijzigen of na te maken noch op enigerlei andere wijze schade te berokkenen aan of ongerechtvaardigd voordeel te trekken uit de reputatie van de rechten van het intellectuele eigendom van Pizza Di Trevi Deinze en aan haar leveranciers.
6. Aansprakelijkheid
6.1 De totale aansprakelijkheid van Pizza Di Trevi Deinze wegens een
toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een overeenkomst of uit enige andere hoofde, is
beperkt
tot
vergoeding van directe schade tot maximaal het bedrag van de voor die overeenkomst bedongen
prijs.
6.2 De aansprakelijkheid van Pizza Di Trevi Deinze voor
schade
door
dood, lichamelijk letsel of wegens materiele beschadiging van zaken bedraagt totaal nimmer meer
dan
het
verzekerde bedrag.
6.3 De aansprakelijkheid van Pizza Di Trevi Deinze voor
indirecte
schade, gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen, is uitgesloten.
7. Klachtenprocedure
7.1 Eventuele klachten over een bestelling of de aflevering daarvan dient de klant in eerste instantie rechtstreeks via onze contactformulier te worden geplaatst of via het email-adres zoals het aangegeven e-mailadres op onze website. Wij zullen de klacht in behandeling nemen, contact opnemen met de klant en ernaar streven de ontvangen klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen, om deze vervolgens terug te koppelen naar de klant.
8. Toepasselijk recht
8.1 De overeenkomsten tussen Pizza Di Trevi Deinze en u worden beheerst door het Belgische recht.